Det er to måter å fornye, oppgradere eller motta erstatningskort ved tap:
A. Bruk av FROSIOs inspektørportal (ikke nødvendig å fylle ut fornyelsesskjema)
B. Utfylling av skjema (om du ikke kan benytte inspektør portalen)
Faktura
FROSIO vil ved mottatte søknader av fornyelser/oppgraderinger sende bekreftelse via e-post eller via «message» i FROSIO portalen. Vi vil starte prosessen for søknaden. Om firma krever PO/ referansenummer/e-post faktura noteres dette under faktura adresse. Faktura (inklusiv bank detaljer) for fornyelse/oppgradering utstedes på deres registrerte e-post adresse som PDF fil. IKKE BETAL FAKTURA PÅ FORHAND. Når fakturaen er betalt, oppdateres sertifikatet i inspektørportalen med ny gyldighetsdato og/eller nivå. Sertifikatet sendes til oppgitt adresse. NB! Noen bedrifter har en spesial avtale for utsendelse av fakturaer og sertifikater.
Ved betaling må «invoice number» benyttes som referanse (øverst til høyre på fakturaen) i meldingsfeltet. Alle bankomkostninger betales av søkerne.
VI TAR DESSVERRE IKKE KREDITTKORT.
Normalt beløp: | 1500 NOK (ekskl. mva.) |
FROSIO Bedriftmedlemmer: | 1000 NOK (ekskl. mva.) |
Bank Informasjon
Firmanavn: | FROSIO (Faglig Råd for Opplæring og Sertifisering av Inspektører) |
Bank navn: | Nordea Bank ASA |
Bank Adresse: | Postboks1166 Sentrum, 0107 OSLO |
Kontonummer | 6017 05 00256 |
IBAN: | NO1560170500256 |
Swift Code: | NDEANOKK |
Bank account number : | 6017 05 00256 |
Organisasjonsnummer: | 985 427 011 |